Linaa90 Emzirme sütyeni kaç beden almalıyız Şuan 7 aylık hamileyim ve eski sütyenlerim oluyor sizce kaç beden almalıyım ayrıca bebek alışverişi önerilerinize de açığım şunu almasam olurmuş dediğiniz şeyler neler🌸
yenibirannis Linaa90 şu sütyen olayı için bnde burda bekliyim benmkilr olmuyo bende 7 aylığım acaba doğuma kadar daha buyurmu merak ediyorum ☺
babymomy_ Linaa90 valla ben normalde 85 giyiyordum 90-95 almıştım 90 su an küçük gelmeye başladı alırsam 95 alıcam e bebekten almıştım ben kalıpları küçük gibi geldi bana
Muru Linaa90 1 beden büyük ve bir kap büyük beden almıştım tam olmuştu yani B kalıpken C kalıp almıştım
Linaa90 yenibirannis dün baktım 90 al dedi satıcı yok artık dedim göğüslerim de hep küçüktü 90 çok fazla geldi bana o kadar büyür mü ki 😂
yenibirannis Linaa90 son aylarda sütleniyomus bi anda bnde diyorum eylül’ü mü beklesem 25 Eylül’de sezeryanm var bnada 90 diyolar😁
yenibirannis Linaa90 evet e bebekte uygun ama iç camasırcılardakiler daha güzel bnce ben ordan alıcam
yenibirannis babymomy_ bnde 85 giyiyodum şuan olmuyo o zmn ben son ayımı bekliyim ☺ 90 da kücük gelir muhtemelen
yenibirannis Linaa90 zorunlu sezeryan benim gebelik tansiyonu panik atak var her muaynmde nabzım ve tansiyonum yüksek çıkıyor normal doğum yapıp bebeği riske atamam dedi ilk gebeliğim
yenibirannis babymomy_ 100 olmaz herlde 😄 bnde şuan aşırı büyüme sertleşme yok yada ben fark etmiyorum
babymomy_ Linaa90 valla sandığımdan fazla büyüdü daha 2 ay var doğuma 😄 büyük alın rahat olsun derim ben