Tuqbazra 26+5 haftalık olduk bugun 4 cm açılma vardı magnezgum yuklemesı yaptılar 24 saat gectı acılma hala 4 cm ve sancılarım gectı ılac ve serumlardan surec nasıl olur acaba gerı acılma kapanırmı kızlar
rose_gold_26 Tuqbazra Geçmiş olsun canım önemli olan sancıların geçmesi açılmalar tekrar kısalabiliyor , serklaj var mıydı?
GokceMom_ Tuqbazra gecmıs olsun dıger soruda da kardesım olarak yazmıssınız ama siz mi yoksa kardeşiniz mi 26 haftalık dogum yapacak olan