Kızlar reglime 1 gün var test yaptim pozitif çıktı sizce nezman kan vermeliyim adetime 10 gün kala kan vermstim negatif çıkmıştı yoktur herhalde dedim ama hep suyamda test yapyodun pozitif çıkıyordu bu sabha yine aynı rüyayı gördüm bır yapym dedim bumi baktım pozitif 20 dkka snra falan tekrar yaptım acaba bozuk mudur diye oda daha belirgin çıktı