Oyak İkili tarama testi yaptırdım yüksek riskli çıktım. 35 yaşındayım. Çocuk down sendromlu olması yüksek ihtimal dedi doktor. Sıvı alalım dedi. Bu durumu yaşayan var mı
yenibirannis Oyak o testlerin yanılma payı doğruluk payından daha yüksekmiş çok güven vermiyor detaylı önemli olan inş saglıklıdır🙏Dr dediği değil Rabbimin dediği olur hiçbişi yaptrmayıp detaylıyı bekleyin bnce
Oyak Bende sıvı aldırmadım düşük riski oluyormuş zaten. Doğum yaptınız mı peki ? Ya da hamileyseniz kaçıncı haftadasiniz