ZumrasMom_ Melodimm bende aynı durumdayım. Eşimlebbeğendik diyoruz kimsenin ne dediği umrumuzda değil diyoruz sonrs o ds olmuyor sonuçta anneanne babaanne teyze hala fikir verenler bizde herkesin beğendiği isim olsun dedik en son
2prensessannesi ZumrasMom_ ikisi de cok guzel benim kizim da sumeyra:)) rumeysa daha cok hosuma gidiyor