babymomy_ bende 29+3üm 2. Oğlumu kucağıma almak için gün sayıyorum🩵 bizimkide aşırı hareketli. Şu ara tek sorunum iştahsızlığım. Ne ocağın başına geçip sulu salçalı yemek yapasım var nede yiyesim. Yumurta kokuyo et kokuyo ne güzel dengeli sağlıklı besleniyodm simdi yetersiz besleniyorum. Tek yediğim yulaf süt meyve üçlüsü