34+4 üz. Bebek göbek ve bacakları ultrasonda 32+2 çıktı. Tansiyonum da 15. Yarın idrardan protein testi yapılacak. Doktorum 37+1 i kesinlikle beklemem. 1 2 hafta içinde doğurtacağım dedi. Normal doğum şansımda gitti. Bebek sağlıklı olsunda. Durumu böyle olan oldu mu. 36 37. Haftalarda küvezde kalır mı