EbruuA Kızlar yenidoğan bez ıslak mendil şampuan vs marka önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum🫶🥰
ipekravzaninannesi EbruuA bez olarak ben molfix tercih ettim ıslak mendilde baby turconun yenidoğan olan ıslak mendili ve zeytinyağlı olanını aldım şampuan bebek yağı losyon ve pişik kremi sebamed aldım :)))
Pnr_KMRC1 EbruuA bez ve ıslak mendil sleepy yenidoğan aldım şampuan ıncıa deterjanıda sıveno aldım cnm 🫶🌸
Harvicell EbruuA ıslak mendil baby turco doğadan aldım beze karar veremedim doğuma daha çok var ıslak mendili 3 yaşında oğlum var onun içinde kullanıyorum erken aldım 24 lü .
EbruuA adatuna bende ıslak mendil sleepy yenidoğan bez prima bakımda mustela düşünüyorum bakalım önerilere bakıyorum şuan🫶🥰
Gebeysek1 EbruuA Ay yok Allah korusun yanlış ifade etmişim 🫄 doğumuma daha var o sebeple kullanmadım.
Canimucizem EbruuA bez Molfix ıslak mendil ve deterjan üni baby aldım kokusuz yumutasici almadım şampuan ve yağı da mustela
Minik1Civciv EbruuA ben e bebeğin kendi markasını aldım. Hem uygun hem İçeriği temiz hem de organik Baby me marka.
Minik1Civciv EbruuA bugün gebe okulum vardı Molfix önermiyorum dedi. Baby turco sleepy dedi ebemiz alabilirsiniz. Ki bende 1 numara Molfix alanlardanım 😂😂