mybaby4 Havva122 bebeğim bana da 13.haftada yüzde 80 erkek dedi bugün yani 14+2′de yüzde yüzde erkek dedi. Bizim çıkıntı da böyle 🥰🥰
NewMom__ Minikmucizemmm23 erkek gibi geldi 😂 pek anlamıyorum aslında sadece bacak arasına göre yorumlamıştım diğerlerini benim bebiş erkek sizinkide aynı benim ultrasonla aynı gibi geldi 😂 erkek hissettim hayırlısı olsun🌸
Minikmucizemmm23 NewMom__ ay banada artık erkek gibi gelmeye başlıyor eşim başından beri kız diye tutturdu erkek çıkarsa görürsün dedim erkek ismi soruyorum adama hiç düşünmedim kız olacağı için diyor erkek çıkarsa eşim şok 🤣🤣
NewMom__ Minikmucizemmm23 aa öğrenirsin kız yakında 10+5 ken doktor bana erkeğe benzettim demişti 13 haftalıkken %80 erkek dendi şu an 18 haftalığım 😂
NewMom__ Minikmucizemmm23 Eymen😂 aslında Miran istiyordum ama eşim çok ağır söylenişi falan dedi vazgeçtik😂 benim istediklerimi o istemedi onun seçtiklerini ben istemedim son karar kağıda yazıp birini çektik Eymen çıktı😂 erkek ismi bulmak çok zor sen şimdiden bak😂
Minikmucizemmm23 NewMom__ evet ya kız yine geliyor aklıma ama erkek hiç yok bu arada adıyla yaşasın güzel ve anlamlı bı isim bence ☺️🤍
NewMom__ Minikmucizemmm23 aminn🌸 Sağlıklı hayırlı evlat olsunlar inşallah🌸 öğrenince mutlaka bana haber verin merak ettim😂