Ben canım çektikçe yedim ayda bir ödül gibi düşün aşermem çok olmadı zaten olanlarda da kendimi kısarak yedim yarım da olsa ye aklında kalınca daha kötü olur daha çok yüklenirsin kendine o yüzden bence ye sonuçta çok zararlı bir şey de değil istersen evde kendin yapıp ye etin içinde ne olduğunu pişme derecesini falan da bilince daha iyi olur 😊benim mesela aşırı derecede midye canım istiyor ama o en zararlısı diye tutuyorum doğum olur olmaz yiyeceğim ilk şey 😂