Çok uzatmayacağım canlarım. Bebeğim usg görüntüsüne bakarak bir kişi bile doğru tahmin etmedi. Sadece @dolunayes ve @bastet bazı teorilere göre erkek dediler ve öyle de çıktı🙏
Doktorum 13+0′da yüzde 80 erkek demişti.
Bugün 14+2 ’de yüzde yüz erkek dedi.
Tahminler çöp oldu kısaca.
Hislerim doğru çıktı bir de prensesler gibi bir hamilelik geçiriyorum bin şükür.
Bulantı kusma Uyku Aşerme yorgunluk koku hassasiyeti gibi hiçbir şey yok. Hamile değilim gibi.
Neyse durum bu çok teşekkür ederim hepinize vakit ayırıp yorum yaptınız. Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 🥰♥️🤲
@Aaa122 @Acemiiii @zeynepsi @Ayce09 @Fatmauzun_ @Samurayy @Didemcann @snka2021 @Nur_50 @Acemiiiii @dolunayes @Dskshsjjs @imeaeb