Gebe_hanim Kızlar merhaba ara ara vajinada batma hissi ve baskı hissediyorum baskı gelince de idrara çıkma isteği geliyo çıkınca da çok az çıkıyorum normal mi? 34+3 haftalığım
defnezumram Gebe_hanim yalancı sancılarında başlamış olabilir ama benimde ne zaman mesaneme baskı yapsa bebek bende de aynı tuvalete çıkma isteği oluyor
Gebe_hanim SELb Batma hissi de yapar mı bu durum? Sanki bebek içerden bişiler çekiştiriyormuş gibi garip hissediyorum 🙄
SELb Gebe_hanim aynı problemi yaşayıp geçen hafta doktoruma sormuştum. Normal olduğunu ve gittikçe sıklaşacağını belirtti. Siz yine de mutlaka durumu doktorunuza iletin 😇
Gebe_hanim defnezumram Bilmiyorum ki ilk gebeliğim korkuyorum en ufak şeyden bu tuvalete çıkma hissi batma ve baskı anca bugün oldu normal de tuvaletim gelince normal olarak çıkardım 🤷🏻♀️
defnezumram Gebe_hanim son 1 ayın kalmış bence normal ama ıkınmamaya falan özen göster bu haftlarda derim ben
defnezumram Gebe_hanim yine doktorunuza gittiğinizde sorun tabiki burda herkes tecrübelerini yazıyor bunlar kişiden kişiye değişen durumlar sormakta fayda var 😊
Sibellg06 Bizde 36+ olduk aynı his son 1 haftadır bendede var, geceleri çok yoğunlaşıyor fakat bizimki bıçak batma hissi gibi 5-6 dk bir tekrarlanıyor. dün kasıklarıma vurdu hayra alamet değil sanırım. Yarın kontrol var mutlaka soracağım.
Gebe_hanim Sibellg06 Bende az önce sizin postunuzu görüp size yazdım bende yeni başladı 5-6 dakika sıklıkla değil ara ara giriyo🤷🏻♀️ İnşallah hayra alamet olur canım yarın benide bilgilendirin lütfen 🍀
Gebe_hanim defnezumram Doktor kontrolüne gitmeme 1 hafta var şimdi mesaj atsam görmeden bir şey diyemez büyük ihtimalle o yüzden yaşayan var mı diye sorıyım dedim
defnezumram Gebe_hanim mesaj atma şansın varsa at ben atmıştm öyle mesela benimde 1 haftam vardı enfeksiyon vardır gel muayene ediyim dedi