muhtesemgunes 17+6 haftalık gebeyim benimde düştü. Belirli haftadan sonra düşer zaten bu sorun teşkil etmez. Geçen acile gittiğimde dengesiz doktorun biri bana betan düşmüş yükselmesi gerekirken dedi ve hemen sürekli gittiğim özel hastaneye gidip nöbetçi kadın doğum doktoruna göründüm. Bu normal bir durum bebeğin sağlığı gayet iyi zaten artık betaya bakılmaz dedi. Canınızı boşa sıkmayınn