Cevher canım benim ağır demir eksikliğim vardı. Gebelikten önce de kullanıyordum. Ve mutlaka aç içilmesi gerekiyor. Başka türlü yediklerimiz ile karışıyor ve kana çok geçmeden atılıyor. Ama şöyle yapabilirsin eğer günde bir tane ise gece yatmadan iç.
Ayrıca süt, yoğurt gibi ürünlerle kesinlikle tüketme hiç bir etkisi olmuyor. Kalsiyum ve Demir birbirini inhibe ediyor ve ikisinden de fayda alamıyorsun. Akşam yatmadan illa süt içeceğim diyorsan gece tuvalete kalktığında iç. Ben hep öyle yapıyorum. Çok şükür bebeğime rağmen değerlerim iyi.