Mimi10 Kb27nurbsgl ben ibrahim beye gidiyorum. Şu an 35 haftalık hamileyim inşallah zamanı geldiğimde sezaryen olmayı istiyorum ama tabi ibrahim beyle konuşmadım sadece benim düşüncem😅
Elifcik2121 Ben oğluma 4 yıl önce defalife da yaptım Arif deniz çok çok memnun kaldım şimdi yine ona gideceğim inşallah ❤️