Ezgikiran 15 gun once sezeryan oldm bugn patoloji raporunuz hazirlanmistir diye mesaj geldi benm haberim yomtu ne icin alinmis olabilir basina gelen oldu mu
tlhmrv Ezgikiran belki numaradan dolayı yanlışlık olmuştur banada bazen tomografi sonucunuz çıkmıştır diye.mesaj geliyo halbuki cekilmedim bile bazıları numarayı yanlış veriyo sanirim