Sefcer canım benimde o dönemde çok ağrıyodu migren ağrısı gibiydi tansiyonumu ölçtüm yüksek çıkmıştı limonlu su içerek düzeltiyoduk ama devamlı limonla dolaşıyodum suyumu limonlu içiyodum çok şükür şimdi iyiyim belki tansiyon olabilir yada o haftalarda bikaç arkadaşta daha duymuştum normal baş ağrısı da olabiliyomuş karanlık ortam ve uyku iyi gelir diye düşünüyorum