MelikeBulut Ben 14 haftalık olduk geçen hafta doktor folikasit bıraktırdı bu haftalarda tahlil yaptırıp yeni bir ilaç kullanmam gerekmiyor mu hiç bişe istemedi benden
Elfyns MelikeBulut demir takviyesi verdi bana 12. Haftadan sonra için de omega 3 demir b 12 gibi bir çok vitamin var
Mylove47 MelikeBulut bende hep demir omega3 ve folikasit olan ilacı kullanıyorum ve doktor 7ayda da bıraktirmiyor d vitamini takviyesine başlaman gerek smdiden diğer vitaminlere de ben regenesis kullanıyorum hep herhalde doktor hiç biraktirmicak gibi de doğuma kadar kullanacak gibiyim bende
anneoluyoruuumm16 MelikeBulut üçlü vitamin başlaması gerekirdi. Feramat devit3 ve decavit. Folik asit bırakır bırakmaz başladık biz
MelikeBulut Mylove47 bende logona kullandım multivitamin iki kutu bıraktın bu hafta yeni bı ilaç demedi kontrole gidicem bu hafta sorarim teşekkür ederim
MelikeBulut anneoluyoruuumm16 hiç bişe demedi hiç bişe kullanmıyorum cumadan beri bı sıkıntı olur mu acaba
anneoluyoruuumm16 MelikeBulut 15. Haftada başlamıştık bizde. Folik asit 12 de kesti üç hafta birşey kullanmadim. Bence sorun doktorunuza
Beyzanury1234 MelikeBulut bende elenantal 2 kullandım canım bitti suan tekrar hastaneye gittiğimde istecem banada devlet söylemedi ben özele gittim doktor verdi