29+5 teyiz bugün çok az hareket ediyor bazen sadece yer değiştirme hareketini hissediyorum bazen seğirme gibi oluyor yan yatınca çikolata yediğimde tekmelerdi bugün çok sakin korkuyorum gece bi ara sırt üstü uyumuşum acaba kordonla alakalı bişeyler mi oldu diye endişeleniyorum doktora kontrolümüz 2 hafta sonra 😞