B5- Haftadayım minik minik bazen yok denecek kadar az çok hareketliydi birden duruldu bu durumu yaşayan var mı
zeynepyazarer B5- bendede aynı 30 dan sonra bi yavaşlama azalma oldu 37 deyim şu an büyüyüp yerleri daraldığından galiba
B5- zeynepyazarer Çok üzülüyorum hareket etmeyince bir şey oldu diye doktor da en hareketli zamanları demişti cuma kontrole gideceğim bakalım ne diycek
zeynepyazarer B5- Evet ablamda son haftalarda acıtıyor çok sert hareket ediyor diyordu ama bendede öyle olmadı her bebeğin değişik huyları oluyor galiba bence moralinizi bozmayın 🥰