İki hafta önce kanamam olmuştu iki gün hastanede yattım herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür bebekte bende iyiyiz ama bugün tekrar dan lekelenmem oldu kahverengi şekilde bu tarz durum yaşayan varmı doktora gittim bugün hersey normal dedi nst bebeğin hareketleri vs hissediyorum zaten