Seyma-10 3 sene çnce orada doğum yaptım takibim de ordaydı gülten hanımdı doktorum 2 kuzenim de ona gitti bir tanesi 2.kez gidiyor çok ilgili iyi bir doktor, ben başka şehirdeyim şuan , gittiğimde hamile olursam gidip birde ona muayene olmak istiyorum