Busradila Merhaba guzel anneler. 18+2deyim kiz bebeğim opacak insallah ama hareketlerini henuz hic hissetmedim bu normal mi? Siz ne zaman hissetmeye başlamıştınız? 2 hafta once doktordaydim her sey normal dedi ama bilemedim
defnezumram Busradila 20den sonra hissetceksin 28den sonra daha da çok hissetmeye başlayacaksn o haftalarda ben hamile değil gibi hissediyordum😊
karanmom Busradila 18 hissettim ama net değil yani dikkat edilirse farkedilir o zaten hareketleri tekme gibi olmuo nabız ativeriyor o şekilde 23den sonra net hissetttim artık karnımda dolaşıyor balık gibi
Busradila defnezumram yaa insallah. Bazi kisiler ayy hala hissetmiyor musun sen acaba cocuk mu sıkıştı vs beni cok korkuttular. Dediginiz gibi bende cok hamile gibi hissetmiyorum bu aralar. Arada bi segirme var o kadar
defnezumram Busradila her insan bünyesi aynı olacak diye bişi yok benim plasentam karnımın ön tarafında o yüzden de geç hissettim ben herkes yorum yapmaya bayılıyor