Ssa ben ayni sıkıntıyı cekiyordum ama karnım büyüdüğü icin artık sırt agrisi yapıyor sanıyordum doktora hiç dememiştim aylardır cekiyordum Agrisini doktora söyledim artık şikayetin var mi diye sordugunda. Ultrasonla baktı meğer böbrek büyümesi varmış o yapıyormuş Bebek baskısı diyorlar normal diyorlar kaç haftalardır üroloji kadın doğum git gel yapıyorum tas varmış böbrek o yüzden büyüme yapıyormuş bilgin olsun canim senin de doktoruna söylemesiysen muhakkak söyle.