Defne0505 Kızlar ben suan 30+4 günüm ve bebeğim 1 kilo 500 gram sizce cok az degılmi 8 hafta sonra doğacak ne yesem kilo almıyor kilo aldıracak şeyler önerin
minikmelegim_ Defne0505 benim de 1500gramdı 29+6da. Benimde planlı sezaryen doktorum iyi dedi kilosuna
esra1791 Defne0505 gayet iyi bence ben oğlumu 39+1 de 2800 doğurdum şuan 18 aylık 12 kilo çok şükür hemen büyüyor doğduktan sonra :) şimdi kızımı bekliyoruz 🥰 26+3 te gittim 1 kiloydu
Niraycan 30 haftada benimde şu an 1500gram ve banada çok zayıf geldi duyduğumdan beri üzüldüm muz vb bebeğe yarayacak yiyecekler yiyorum cumartesi gittiğimde yaramış mı bakacağım😊
Mucizelerim1 Defne0505 bizimde 29+3 de 1480 gramdı. Erkek bebek bekliyoruz. Demekki normal sınırları bu. Üzülmeyin bütün bebekler 4 kg civarı doğmuyor yeterki sağlıklı olsunlar 🫶🏻
Defnesmomy Defne0505 kuzum niye az olsun bu haftalardan sonra atağa geçecek ve alması gereken ağırlığın ⅓ ini alacak. Gayet iyi bence. Hatta 34 den sonra haftalık 200-250 gram alacak.