dryslck Kızlar 36+2 haftalık hamileyim yaklaşık 10 gündür sağ kalçamda aniden başlayıp ağlatıp yürütmeyen bir ağrım var hiçbir şekilde magnezyum kalsiyum masaj fayda etmiyordün kontrolüm vardı doktor gebelik bazen böyle kalçaya kasıklara vurabiliyor dedi doğum yapana kadar geçmez dayanamayacak gibiysen doğuma alıyım dedi bebeğim çok minik kilosuda 2400 gr şimdi doğarsa yoğunbakma girebilir dedi iki hafta daha dayanmaya çalışacağım en azından sezeryan zamanı dolsun istiyorum 38+4 gibi sezeryan olalım dedik haftaya tekrar kontrolüm var bebeğim için dayanacağım ama sezeryan sonrası daha kötü mi olurum acaba hem kalça ağrısı hem sezeryan ağrısı başına böyle bir durum gelen oldu mu
Selcan21 dryslck öncelikle geçmiş olsun aynı durum bende de var sağ bacağım ağrıyo belimden kalçama vuruyo bazen kalçadan aşağı doğru vuruyor ağrısı biraz yurusem bı müddet sonra iyice ağrıyo tamamen yürüyemez oluyorum doktoruma söyledim ultrasonla baktı temiz dedi ortapediye yönlendirdi hala çekiyorum 1 ay oldu geçmiyor doğumdan sonra geçer diye umuyorum gerçekten çok zor bir süreç Allah yardımcımız olsun .
mmirzamm dryslck ayy aynı benim ilk çocuktaki gibi çok bilgili özelde bir doktorum vardı genelde devlet Hastanesi’ne gidiyordum olacak tabi ağrılar diyip gönderiyordu artık dayanamayıp özele gittim anlattım direk böbreklerime baktı bebek assagi indiği için genişlemiş anneni bile ağlatır ağrılar demişti doğumdan sonra hemen geçiyor bı sorun kalmıyor ama öncesi zorlu baya
mmirzamm dryslck birde o doktor bana secde pozisyonuna gelip kalcani yukarı kaldır daire çiz demişti ben yapmamıştım ama çok faydası olduğunu söylemişti kontrole gidip böbreklerine baktirabilirsin aynı sorunsa bu pozisyonu dene
Basakhilal dryslck benim 13. Haftada başladı bu ağrı kalsiyumiy geldi biraz ama yine dışarıda cok yürürsem geri geliyor. Dikkat etmek gerekiyor muhtemelen sizin doğum yaklaştığı için artmış
dryslck Selcan21 size de çok geçmiş olsun kaç haftalıksınız bende öyle umuyorum ama bir yandan da ya böyle kalırsa diye korkuyorum siz normal mi sezeryan mı düşünüyorsunuz
sena1910 Siyatik sinir baskısına çok benziyor, bacağınızı resmen yerden kalkmıyor duruma geliyor bir süre sonra, yatakda dönemiyorsunuz. Bu tarz bir şeyse bir araştırmanızı öneririm bunun için rahatlatıcı hareketler var çok geçmiş olsun 🙏🏻
dryslck sena1910 çok teşekkür ederim evet şimdi araştırdım tüm belirtileri var siz duydunuz mu böyle bir şeyi yoksa böyle bir tecrübeniz mi var
Selcan21 dryslck 34+5 haftalığız doğumdan sonra geçer diyorlar ama bilmiyorum ben ortapediye bir randevu aldım bakalım gidince ne diyecekler normal düşünüyorum.
sena1910 dryslck Yaşadım maalesef benim sol kalçamdan aşağıya doğruydu tamamen dinlendim, hareketleri yaptım, birde sürekli eşim kantoron yağıgla masaj yaptı 1 haftada ancak toparlayabildim. İnşallah sizinde geçer bir an önce 🙏🏻