ikiminiskoala Kızlar erken doğum riskimiz var doktora yazdım ama daha dönmedi. Dün muayenede her şey iyiydi ama bugün sarı koyu yapışkan kıvamlı akıntım oldu. pazar günü kasılmalarımdan dolayı nidicardı 6 ya çıkarmıştı. Telaşlanmalı mıyım ya
Habibe_ ikiminiskoala çok adefersin böyle sümüksü birşey oluyor birde nişan geldikten sonra hemen doğum olmuyor ki korkma ♥️ ben nişanim geldikten 1 hafta sonra suyum geldi doğum yaptım ♥️♥️
kuzumvebenn ikiminiskoala Dün benim de başıma geldi aynısı bir anda oldu ben 37+5 oldum ama doktorumla görüştüm korkulacak birşey olmadığını söyledi telaş yapma benimde ilk gebeliğim rabbim sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin
Senanureymen ikiminiskoala o sarı farklı canım nişandan önce bende de gelmişti nişan bende yeşil siyah arası ve büyük bir parça olarak gelmişti
3Tospikannesi ikiminiskoala Merhaba 33+3 günlüğüm e nabızda 34 haftalık görünüyor evvelki gün hafif pembe lekeler geldi şimdi de lavaboya gittim afedersin sarı sümüksü uzayan yapışkan gibi bişey geldi nişan mı oluyor bu 3.çocuğum 2 çocuğum da böyle bir şey olmadı sancı ve şu gelmesiyle gittim doğum oldu 2019 da 3 bebeğimi kaybettim korktum şuan zaten benim çocuklarım 36 haftalık doğuyor doktor erken gelecek demişti ama çok erken şuan 🥺
ikiminiskoala Habibe_ evet sümüksü jel gibi. Ya biz daha çok miniğiz 30. Haftadayız doğumu durdurmaları gerekir varsa bişey o yüzden telaşlandım 4 hafta daha dursalar çok iyi olur demişti doktor çünkü :(
Habibe_ ikiminiskoala inşallah 4 haftdan fazla bekler bebiş sağlıklı bir şekilde doğar ♥️ doktorunuz cevap versin ona göre ilerlersiniz içinizi ferah tutun inşaallah çok güzel olucak herşey ♥️
Habibe_ ikiminiskoala o günü hatırlayınca gülesim geliyor 😀 afedersin lavaboya gittim bı anda peçeteye geldi annemler falan evde benimde hep erken doğum riskim vardı çok zor hamilelik geçirdim birden ağlamaya başladım anne doğuruyorum ben diye 😀🤣 ama çok sancım vardı benim sonra doktora gittim normalde öyle 1 hafta sonra doğum yaptım ama sezeryan ♥️
ikiminiskoala Habibe_ yaa kıyamam inşallah ben de bu anları gülerek hatırlarım ya 🥰kaç haftalık doğdu bebiş
Habibe_ ikiminiskoala ben 38+6 ile doğum yaptım 2 cm açılma ile gittim ama boynuna kordon dolanmış ti kanala inemiyordu sezeryan oldum ♥️ şimdi 2. Bebişi düşünüyorum ondan geldim buraya 🤣
Kurabiyeannesi Evet salyangoz gibi bi kıvamı var sarımtırak yapışkanımsı bi parça nişan dedikleri şey
Smsmzmz Kurabiyeannesi canım benden geliyordu iki gün geldi böyle sarı sümüksü jel gibi 10 gün oldu o nişan mi şuan 36+2 yim
ikiminiskoala Habibe_ ne mutlu canım allah bağışlasın hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi🤲🏻
ikiminiskoala kuzumvebenn ay amin ya inşallah canım doktor gel bakalım dedi öğleden sonra biraz batma da oluyor çünkü. Allahım sağlıkla kucağımıza almamız nasip etsin ne zormuş böyle:(
kuzumvebenn ikiminiskoala Zor ama çok Kutsal bizim yerimizde olmak isteyen çok kadın var Rabb’im isteyen herkese nasıp etsin bana da bilgi verir misin doktor gördükten sonra hayırlı haberler al inşallah 🥰
ikiminiskoala kuzumvebenn amin canım amin biz de çok bekledik allahım mucize bebeklerimize kavuştursun isteyen herkese de nasip etsin. Şimdi geldik nişanmış rahim ağzı kısalmış. Dün kontrolde 36da doğum demiştik bugün 36yı görmemiz zor dedi 34e zorlayacağız bol sıvı tüketimi ve devamlı yatış dedi bir de haftalık iğne başladı. Zaten aylardır yatıyorum inşallah bebeklerim de dayanır 1 ay daha 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
kuzumvebenn ikiminiskoala İnşallah dayanırlar annesi dualarım seninle rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah ♥️
ikiminiskoala kuzumvebenn çok teşekkür ederiz aminn hepimizin yardımcısı olsun ben de dua edeceğim size sağlıkla kavuşalım inşallah🤲🏻🤲🏻