gulsahklkn Eda1990 Oyy küçücüğüm 🥰 bu zamanlar yavaş geçiyo gibi gelir şimdi sana ama 20 den sonrasını gör 😂
Nur_tac gulsahklkn umarım öyle olur 😂 çok istiyorum hızlı geçip gitsin ilk bebek oluncada insanın kaygıları çok fazla oluyo tecrübesizlik oluyo ondan dolayı baya yogun geçiyor
gulsahklkn rabis_66 Çok garip duygular tam anlamıyla korku değil böyle bir heyecanlı bekleyiş endişe karışık şeyler 😊
PamushVeAnnesi gulsahklkn hem hızlı geçsin istiyorum hemde hamilelik çok güzel hiç bitmesin istiyorum. 😄 Son gebeliğim artık bida yok en iyisi anin tadını çıkarmak😍
gulsahklkn Semtin Bende de aynı duygular üstelik benim daha 54 günüm olmasına rağmen değişik duygular sardı ay sinek ısırsa duygulanıyorum 🙄
Umutku gulsahklkn benim ilk doğumum sezeryan olmuştu üzerinden 10 yıl geçti yine seseryan mı olur normal mi bilmiyorum bu randevuda konuşucaz bakalım
Hdemir1618 gulsahklkn akciğerim söndü ameliyatlıyım doktor kendini zorlayamazsın dedi. Yazın güneşe çıkma kışın hasta olma diyo 😂 ne mümkün ama ☹️