Artik çoğu kişi biliyordur benim mevzuyu🤦♀️ işte boş gebelik geçiriyorum 10. Haftada doktor kesin boş gebelik dedi kürtaj olman gerek dedi ama beklememde sakıncada yokmuş şuan 10+6 falan olacaktı, iliski yasakti ama doktor kesenin içi boş olduğu için sıkıntı yok herseyi yapabilirsiniz dedi denize falan girebilirsnz dedi cumartesi iliski oldu ve iliski sırasında kanama geldi ve çok küçük tırnak ucu kan pihtisi geldi 16mm keseydi zaten kese 5 haftada kalmış sonra sabaha kadar azar azar taze kan olarak devam etti gün içindede wc ye girip silince devam ediyordu pazar gunu yine çok az tırnak ucu kadar pıhtı geldi şuan hala Bi kahverengi oluyo sonra Bi açık pembe kirmizi öyle değişiyo miktarı çok fazla olmuyo ağrım falan yok normaldede bel fıtığm var zaten 2 tane o yüzden belim agriyo sadece , acaba düşük başlangici mi bilgisi olan var mi