Tgcccc meraba canım benim kızımda sarılık sınırdaydı doğduğunda, hemen manaya basladım sütüm yeterli olmayacağı için bi emzirdim bi mama verdim saat başı, hergünde kontrole götürdüm 1 bucuk haftada çok şükür hiç artmadı ve geçti. Doktorum sarılığı sınırda bunu atlatması için bebeğin iyi beslenmesi lazım baska türlü atlatamaz demişti ben aptamil verdim çok şükür sarılık olmadan atlattık inşallah sizde atlatırsınız