Aselkus 17+2 haftaligim bebek hareketleri hic hissetmiyorum belirgin sekilde hissedersun diyor cevrem sizce normal mi gec mi kaldi acaba
rosemomm ilk gebeligim bende 21-22.haftalarımda hissetmeye başlamıştım ki doktor da böyle olacağını söylemişti zaten anormal bir durum yok