Arifenur07 evet çok memnunum önümüzdeki ay nasipse doğumum var kendisi ile bu süreci tamamlamış olacağım nasipse herşeyden önce doktorum çok pozitif sormam gereken ne varsa sorabiliyorum hatta ben sormadan da sorularımın cevabını alabiliyorum heran kendisine ulaşabiliyorum bir sorun olduğu zaman ben gayet memnunum