Arkadaşlar merhaba . Ben gebeliğimin 17. Haftasındayım bu yüzden tiroid ilacı kullanmaya devam ederken ve demir ilacı takviyesi de aldım . Fakat bu iki ilaç Arası süreyi , demir ilacı ile kahvaltı arası süreyi nasıl ayarlıyorsunuz baxi ilaçlar birbirinin emilimini azaltıyor . Yemek de öyle . Nasıl ayarladınız ilaç sürelerini paylaşırsanız çok sevinirim