yyasolii ben 1 hafta önce apandisit ameliyatıda oldum ona bağladım ama bugün nst ve usg girdim herhangi bir sorun yok göbek fıtığı vs. Parol al dinlen dedi ama göbek çevrem felaket acıyor ağrıyor hiç geçmicek diye korkuyorum sizide görünce danışayım dedim. Oturup kalkmak yürümek zulüm🥲🥲