Merhaba arkadaslar
33+4 haftalık hamileyim ikili taramada bebeğimle sağ böbrek genişlemesi olduğu söylenmişti 32. Haftamda yapılan kontrollerde ise bu durumun geçtiği fakat sol böbreğini pelviste olduğu yani olması gereken yerin dışında konumlandığı söylendi… böyle bir durum yaşayan var mı acaba aranızda doğum sonrası bebeğinize herhangi bir sıkıntı yaşattı mi bu durum bilgi verirseniz sevinirim..