Duygu0007 canim bende 22 haftalik hamileyim suan 1 ay once benimde tsh 5 cikti doktorum normalde kabul edilebilir ama hamilelikte 2 bcuk 3 olmasi gerekiyo dedi ilaca basladim 25 mg. Kullaniyorum dusuk dozda basladik dusurmezse dozu yukseltiriz dedi doktorun ilac oneriyosa mutlaka kullan canim.