sscan18 13+2. Rahim ağzında yara vardı önceden muhtemelen var. Anlamadığım şey neden muayene edip bakmıyorlar yara var mı diye. Çünkü yara varsa demek ki bebekle ilgili bir durum değil düşük tehlikesi yok. Rahim ağzı yarası bebeğe zarar veren bişey değil. Ben bişey anlamadım bu işten sizin var mı yara