Babysgt m_Kubra_m 25temmuzda Tam 7gün sonra 38+1 de bebişimizi sezeryan ile sağlıkla kucağımıza alıcaz inşallah
Sengul-9798 m_Kubra_m 13 günümüz kaldı daha doğum şekli filan konuşulmuyor çatım dar mis ve hiç acilmam yok çok saçma geldi
m_Kubra_m Babysgt benim bebek ters eğer bu hafta donermi Donmez mi bilmiyorum Perşembe kontrolüm var baklim ne olacak ama çok halliszim birde bebek hareketlerinde yavaslaama var
Babysgt Youngmotherr bebişlerimizin doğum günü aynı oluyor desene :) Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Sengul-9798 Youngmotherr bizede aynısını söylüyor lar ama doğum için de gün vermiyor lar en son 36+3 tü 2600 filan di kilosu
hulya1406 m_Kubra_m geçen hafta ayın 13 de doğdu bebişimiz çok şükür.Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bu tarifsiz duyguyu inşallah.😀sezaryenle 38+6 haftalık olduk.Bugün tam 5 günlüğüz çok şükür.