Mucize_4207 Hzky2010 ben 5 yıl önce yaptım şimdi ikinci gebeliğim oraya gidiyorum kontrole doğumda orda olucak inşallah
Hzky2010 Kumsalakkus biraz kötü yorumlar okudum önünden geçmem falan diyorlardı özellerin fiyatı uçunca orda yapıcam gibi duruyo çünkü doğuma az kaldı
Mucize_4207 Hzky2010 tabi bazı dengesizler var ebelerden falan ama ben iyisine denk geldim. Serklaj oldum ben orda çok iyi davrandılar bana Özel oda verdiler
Hnmdmralp @“Hzky2010” ben 5 yıl önce doğum yaptım hiç memnun kalmadım, ikinci gebeliğim kontrollerimi oraya gidiyorum ama doğumu özelde düşünüyorum
Hzky2010 Hnmdmralp bende öyle düşünüyordum ama son gelen zamlardan sonra kararsız kaldım şuan bana yakın hastane araştırma oluyo o yğzden çok kararsız kaldım
Hnmdmralp Hzky2010 herkese aynı denk gelmiyor ben memnun kalmamıstım hayırlısı olsun bakalım , evet fiyatlar uçtu arastırıyorm bende suan en uygun Uncalı meydan tıp sanırım ve Zeynep inci hanımdan herkes çok memnun