Ayce09 ben bulamadım daha doğrusu randevu çıktı ama yüksek riskli gebelere olduğu için alamadım ben 10 güne bulabilmen için sabah tam 10 da ya mhrsden bakicaksin yada ariycaksin diğer türlü gün içinde randevu bulman çok zor dün ordaydim doktora siz yonlendirseniz diye sordum onlar da yönlendirmiyor cam sakura da randevu bulmak çok zor çok fazla hastası var