H_a03 Rzlgln534 o yükselen yer sancı oluyor benim nts de de öyle çıktı doktorum 1 buçuk. Litre su içememi söyledi susuzluktan çıkabiliyor dedi sonra içip tekrar çektiler çıkmadı sancı
Pekdemir Dün benim de yaklaşık bunun aynisiydi nst güzel sancin yok dedi gönderdi doktor 39 haftaligim
Yldzhra Sancın düzensiz canım benim o sancılar 2 dk ya bir geliyordu en son 70 80 lerde doğum sancısı zaten düzenli geliyor
Bernnnaaaa Rzlgln534 tabiki 39 haftalıkmışsın zaten her an gelebilir ama bu sancıyla doğum olmad ama yakın 🙂
Pekdemir Rzlgln534 olabilir tabi ama benim yaklaşık 3 haftadır böyle çıkıyor 70 lerde 3 4 sancı çıkıyor hiçbir belirtim yok simdilik herkeste aynı olmaz tabi inşallah tez vakitte hayırlısıyla dogururuz