gokcen3232 Önceki doktorum vifolic vermişti . Hem gıda takviyesi hem folik asit. Dün profesör doktora gittiğimde folbiol 5mg yi verdi. Ama internette de fazlası otizm falan yazıyorlar. Emin olamadım
Ada022 gokcen3232 bende kullandım folbiol fazla geldiği için baş ağrısı yaptı özeldeki doktorum başka folik asit verdi onda sıkıntı yaşamadım
Yigit_Yagiz_Moms Folik asit fazlalığı otizme neden oluyor ve bahsettiğiniz markanın miligramı çok fazla. Günlük 400 mcg olmalı. O nasıl profmuş öyle