Kelebek_03 Kızlar reglim 4 gün gecikti, henüz test yapmadım. Aynı regl olacakmışım gibi kasık ve karın ağrılarım var bu ağrılar hamilelik belirtisi olabilir mi?
Belginylmz Kelebek_03 olabilir çünkü adet belirtileriyle gebelik belirtileri çok benziyor hem 4 gün gecikmiş yapsana kız cikar
_mom22 Tabii ki gebeyken bile adet sancısı gibi ağrı çekiyorsun size tavsiyem imkanınız varsa ya test yapın ya da kan verin
Emo47 Kelebek_03 daha cözmedik sebebini tüm tahlileride çektik sebebini bulmadı doktor dedi hamile kaldimda gel bakalım hamileysem gidcm nolck bilmiyorm