Hulya-nur1 Kızlar bu göğüs ağrısı doğuma kadar devam mı edicek çok büyüdü göğüslerim ağrı da olıyor neden acaba
guzelanne01_ Hulya-nur1 bende 2 .ci çoçuğumu doğurdum 1 aylığız ama hamile kaldığım ilk zamnalar daha yoğundu ağrısı sonra azaldı ve bitti ağrıma olayı