Selam annişler nasılsınız umarım iyi geçiyordur hamileliğiniz dün kontrolümüz vardı 2.700 gr olmuşuz 36 haftalık olduğumuzda sezeryan günü alacağız hayırlısı ile bu 3. Doğumum olacak bakalım kilosu bana biraz az geldi ama bilmiyorum siz kaç kiloydunuz 34 haftalıkken 🙏🏻💕