Asteka41 Merhaba hanımlar, kocaeli umuttepe hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum şuan takipli olarakda oraya gidiyorum , aranızda oraya giden doğuran var mı 🥰
Sedagdk41 Asteka41 yengem doğum yaptı odalar 2 ve 3 kişilik ortam da o kadar iyi değil bı doktor geliyor bakmaya yanında 10 kişi asistan oluyor. Bide yanında tek kişi kalabiliyor gün içerisinde 1 saat yakınların gelip görebiliyor hastayı.
Asteka41 2prensessannesi banada şehir hastanesini onermiyorlar, umuttepede sezeryan da tek kisilik oda ayirabiliyormussun nasip bakalim
Cansuu154 @Asteka41 peki takipliyim demişsiniz umuttepede hangi doktorun takibindesiniz ? Doktor seçilebiliyor mu ?