Kızlar merhaba bebeğim 1 hafta geriden geliyor doktorumuz geç döllenme dedi ilk gebeliğim normalde 15+3 olmamız gerekirken 14+3 üz sonrasında haftasını yakalıyormu bebek böyle bir sorun yaşayan varmı bir sorun yaşatıyormu gelişimiyle ilgili bilgisi olan yazabilir mi