Kızlar 168 bin betayla 36 gün önce kürtaj oldum dün 78di hala sıfırlanmadı doktor sıfırlanmadan adet görmezsin demişti ama üç gündür adet ağrısı gibi kanamalarım var yalnız diğer adetlerime göre çok az ama kırmızı ve pıhtılı şimdi de adettir diyor ama sıfırlanmadı bu nedir acaba ?