Haleyyy Evet kızlar sonumda hastameye yattım normal dogum için suni sancı almaya basladım 3. Saatım hemüz açılmam yok agrılarımda cok hafif bakalım neler olucak merak ettikleriniz varsa sorun cevaplayayım hastanede beklerken vakit geçmiyor🥲
Bebis- Haleyyy öncelikle sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın bebişinizi ben de suni sancı ile doğum yaptım benim 3 s açılmam vardı 10 s ile doğum yaptım benim telefonumu almışlardı 16:30 da yatış yapıldı 22:50 de doğurdum sıkıntıdan patladım vakit geçmiyor eşimle konuşmak istiyorum telefonu verin diye sormuştum 😂😂😂
Gulden91 Benimde belki pazartesi olacak dereceyi düşük mü başlatıyorlar ve hiç açılma yada sancı yokken mi yapıldı yatış
Haleyyy Aylinsevim bebek kılosu önden gittigi için beklersem normal yapamazdım o yüzden verdi suan daha 1 cm açılmam var
Gulbahar3453 Rabbim bi avazda doğurmayi nasip etsin bu ayeti oku Allahin izniyle kolaylasicak dogumun Summessebile yessarahu
Haleyyy Gulden91 35 saat boyunca suni sancı yedim artık dayanamıcak duruma geldim 5cm acıklıgım vardı esneme ve yumusama olmayınca sezeryana girdim hersey nasip
Edasak5 Haleyyy bende yarın gidecem büyük ihtimalle suni verecekler sancıları yavaş yavaş mı veriyor acaba yavaştan mı yükseliyor