Gajskdndm Arkadaşlar detaylı ultrasona girdim 21. Haftada tek böbrekte genişleme var dedi 6.12 sorun yok genelde erkek çocuklarında oluyormuş doğumdan sonra düzelir varmı başına gelen veya tecrübesi olan yardımcı olabilir mi ?
Nermin01 Gajskdndm bnde aynı durumdaym cnm detaylıca 5 mm dediler 10 ml olms şuan doktrm korkulack bişe yok dedi benimkide erkek bebk kafama ister istemez takıyorum insllh sağlıcakla almamız nasip olsun🥰
NisaSevgili Gajskdndm bende aynıyım bugün tekrar takibi var bakalım ne diyecek ilk doğumdan sonra işeyince geçiyor diyorlar ama işte bilemiyoruz
Gajskdndm İnşallah sağlıcakla kucağımıza alırız tekrar detaylı ultrasona mı girdiniz baktırmak için 🥰